google-site-verification=2TDQGvmKpaIbQr-Mhl06Vew6-4XgBqwOyMDTs-8oVSs

نشانه شتر در گنج یابی و یافتن طلا

نشانه شتر در گنج یابی و یافتن طلا

نشانه شتر در گنج یابی و یافتن طلا

شتر در هر صورتی به هر شکلی در هر منطقه ای باشد نشان دهنده وجود گنج در آن منطقه می باشد. شتر در گنج یابی -دفینه شتر معمولا صندوق یا خمره طلا می باشد.

نماد شتر عموما شما را به اشاره بعدی راهنمایی می کند و معمولا هم در جهت نگاه شتر بل فاصله ای بیت ۳۵ تا ۴۵ متر برای رسیدن به نماد بعدی مسیریابی می شود که اغلب هدف درون یک اتاقک می باشد .

نشانه شتر در گنج یابی و یافتن طلا

 

شتر در گنج یابی

مجموعه ای از شتران که در حال حرکت هستند معمولا راه قافله را نشان می دهند ، اگر شتر بصورت کامل باشد و سر آن قطع شده باشد به معنای اینکه راه قافله بسته می باشد و یا اگر شتر بصورت نشسته باشد و صندوق هایی در پشت خودداشت . سر شتر نیز به سمت پایین تمایل داشت هدف در جهت نگاه شتر می باشد .

اگر سر شتر رو به بالا باشد در جهت نگاه شتر بررسی شود . اگر نماد سر شتر تا گردن باشد و صندوق طلا یا کوزه ای به گردن آن آویزان باید در جهت نگاه سر شتر حرکت شود .

شتر در حال راه رفتن باشد یعنی دفینه جلوتر است. شتر ایستاده یعنی گنج همانجاست . اگر شتر بار بر دوش داشته باشد حتماً در آن نزدیکی یک گنج وجود دارد شتر نماد گنج و یا موارد خاص با ارزش است معمولاً در ۵۰ یا ۶۵ قدم جلوتر یک علامت دوم هم دارد. اگر شتر نشسته باشد گنج در زیر سنگ باتلاق یا داخل غار است . شتر در گنج یابی .

اگر شتر داخل غار باشد گنج داخل غار است. اگر چند شتر در پشت هم باشند و آخرین شتر نشسته باشد دفینه آن در پشت سر آخری می باشد. اگر شتر سرش پایین بود ، دفینه همانجا جلوی شتر است. کوهان شتر ممکن است علامت تل خاکی یا یک تپه بسیار کوچک سنگ چین باشد.

اگر یک کوهان داشته باشد یک برجستگی در روبروی آن است و اگر کوهان شتر ۲ تا باشد ، دو تل و یا تپه کوچک وجود دارد که یکی درست است و دیگری برای گمراه کردن ساخته شده است . شتر در گنج یابی .

نماد شتر به طور کلی برای سه منظور استفاده می شود: دفینه شتر نشسته کجاست ؟

  • نماد گنج
  • علامتی برای عبور کاروان
  • استفاده زینتی

در هر صورت شتر به هر شکل و در هر ناحیه ای نشان از وجود گنج در آن منطقه دارد. علامت شتر در گنج یابی معمولاً یک صندوق طلا یا یک خمره است. علامت شتر معمولاً شما را به علامت بعدی راهنمایی می کند و معمولاً در جهت دید شتر به فاصله 35 تا 45 متری هدایت می شود تا به نماد بعدی که اغلب در یک اتاق قرار دارد برسید.

نشانه ای از یک شتر در شکار گنج – دفینه شتر نشسته کجاست

گنج شتر

علامت شتر دونده یعنی جلوتر است. شتر ایستاده به معنای گنج است و اگر شتر بار داشته باشد باید گنجی در آن نزدیکی باشد.

شتر نماد گنج یا اشیاء با ارزش خاص است، معمولاً 50 یا 65 صفحه جلوتر، این علامت دوم است. اگر شتر نشسته باشد، گنج زیر صخره یا داخل غار است. اگر شتر در غار باشد گنج در غار است. اگر در پشت چند شتر باشد و شتر آخر نشسته باشد دفن او پشت شتر آخر است.

اگر سر شتر پایین باشد، دافنه جلوی شتر است. جمجمه شتر می تواند یک تپه خاکی یا یک تپه سنگی بسیار کوچک را نشان دهد. اگر یک بیوه داشته باشد تپه ای در مقابل اوست و اگر دو بیوه داشته باشد دو تپه کوچک است که یکی صحیح و دیگری گمراه شده است.

علامت شتر مانند بیشتر نمادهای حیوانات آخرین علامت در گنج یاب نیست و باید به دنبال چشمان شتر (و گاهی اوقات بسیار کم به سمت دم (برای نشانه های دیگر مانند شیارها، صلیب ها یا مارهای مارپیچ بگردید). برای شتر نشسته فاصله کمتر از 20 گز و برای شتر متحرک 100 گز در نظر بگیرید و به دنبال علامت بعدی باشید.

 

 

نشانه شتر در گنج یابی و یافتن طلا

 

نشانه شتر در سنگ کنده شده

اگر در گنج یابی روی سنگ علامت شتر کنده شود، نشانه وجود مجسمه شتر در داخل مقبره یا غار (یا نشانه حیوان در داخل تونل یا غارس. علامت اخیر) و پس از آن است.

با ورود به اتاق، شتر نشسته (یا مشابه) با نماد حیوانی روبرو خواهید شد، معمولاً افعی، زیر گردن یا دم درب اتاق یا سلول کوچکی است، زیر مجسمه شتر اصلی، محل دفن زیر شتر اصلی است، اما چند متر قبل از ورود مجسمه شتر به کلبه یا اتاق تدفین، ویژگی خاص آن سنگ تراشیده شده ای است که نیمی از آن در زمین قرار می گیرد، اما می تواند حرکت کند.

دفینه شتر نشسته کجاست

اگر مجسمه شتر نشسته نباشد و فقط بدن و سرش وجود داشته باشد، برای همان شتر در زیر صخره محل دفن است با این تفاوت که از بالا جای خود را به کاوش می دهد.

اگر شتر ایستاده و در حال حرکت باشد (یعنی پاهای جلویی آن در یک خط قرار نگیرند، یکی در مقابل دیگری، پاهای عقبی در یک جهت نباشند، پس شتر ایستاده در نظر گرفته شود)

نشان دهنده فاصله است و محل مورد نظر حدود 100 یارد است و باید به سمت چشم شتر حرکت کنید تا به تلی از خاک یا سنگ برسید با یک سر مهر و موم شده روبرو خواهید شد.

شرکت گوهر باستان با ارائه مشاوره و فروش و تعمیرو ارتقا و معاوضه انواع فلزیاب ارسال کاتالوگ رایگان در زمینه محصولات فلزیاب،طلایاب،گنجیاب،تاسیساتی زمین شناسی و معدن یابی با تکنولوژی کشورهای پیشتاز آماده خدمت رسانی در تمام نقاط ایران می باشد .

مناسب ترین قیمت

با خرید از شرکت گوهرباستان تا سقف 50% برای هر محصول در هزینه های خود می توانید صرفه جویی کنید .

آموزش رایگان

تمام محصولات شرکت گوهرباستان در هنگام تحویل ، آموزش و تست خواهد شد.همچنین خریداران عزیز میتوانند تا زمان آموزش کامل ، با دستگاه فلزیاب در حضور مهندسین تمرین و سوالات خود را مطرح نمایند تا زمانی که اپراتور شوند.

تکنولوژی روز دنیا

تجهیزات گوهرباستان با قطعات و کارکرد فوق العاده

از ویژگی های شرکت گوهرباستان

 

۱: تمام دستگاه های فلزیاب گوهرباستان  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.

۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.

۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب  حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

Fusion Professional Plus

Fusion Professional Plus

 

آدرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات : goharbastan@

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها : karshenasgoharbastan@

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیرات فلزیاب : 09172341884 مهندس رجایی

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شرکت گوهرباستان در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *